Cine este Cezar Osiceanu ?

In jos

Cine este Cezar Osiceanu ?

Mesaj  Admin la data de Sam Aug 30, 2008 11:56 am

Sa ne edificam !

Admin
Admin

Mesaje : 21
Data de inscriere : 18/08/2008

http://antiosiceanu.forumz.ro

Sus In jos

Re: Cine este Cezar Osiceanu ?

Mesaj  Sc0ril0 la data de Mar Sept 02, 2008 12:48 am

Cezar Osiceanu este un infumurat cretin, un mediu educat cu aere de intelectual, dar totodata un afacerit si un oportunist de zile mari, pentru el cainii au aspect de euro. Si nu in ultimul rand un securist de moda veche, stie cand sa linga in fund foarte bine, un priceput al intrigilor si al dezbinarilor necesare lui.
Deci in concluzie, UN RAHAT IN STARE AVANSATA DE PUTREFACTIE, mirosul fiind acoperit de spray.

Sc0ril0

Mesaje : 6
Data de inscriere : 20/08/2008

Sus In jos

Ospiceanu asediat

Mesaj  itzik&strul la data de Lun Sept 15, 2008 12:41 pm



Vedeti ce fericita e hahalera ca nu se uita nimeni la el Laughing Laughing
avatar
itzik&strul

Mesaje : 7
Data de inscriere : 27/08/2008

Sus In jos

impotenta

Mesaj  Sc0ril0 la data de Mier Sept 17, 2008 8:44 am

Da, probabil pe Cezarica il inerveaza atata prezenta feminina in jur, acum la anii lui, cand o erectie e ceva antic, dar totusi zambeste incantat... Cool

Sc0ril0

Mesaje : 6
Data de inscriere : 20/08/2008

Sus In jos

CV-ul meu!

Mesaj  Cezar Osiceanu la data de Joi Apr 29, 2010 3:42 pm

Curriculum Vitae
NUME: Cezar Dan Osiceanu

ADRESA: Bucuresti,str.Popa Tatu,nr.66,sector 1
Mail :cezarosiceanu@yahoo.com Telefon: 0744319130

DATA / LOCUL NASTERII : Bucuresti, 01.04.1964

PROFIL: Dinamic, bun organizator, lider de opinie, abilitati de comunicare, capacitatea de a rezolva situatii dificile , caracter puternic, atitudine pozitiva, capacitate mare de lucru in conditii de stres pe termen lung .

POZITIA ACTUALA : Comandant LH/RH ATR 42/72 - 500 TAROM


ISTORICUL CARIEREI:

2006 - 2013 Pilot Comandant LH/RH ATR 42/72 - 500 TAROM
1999 - 2006 F/O ATR 42-500 TAROM
1995 - 1999 F/O BAC 1-11 TAROM
1993 - 1995 F/O AN-24 TAROM
1988 - 1993 Pilot Comandant AN-2
1985 - 1988 F/O AN-2 la Intreprinderea de Aviatie Utilitara Bucuresti
1982 - 1985 IAR 823 si AN-2 in Scoala Militara de Ofiteri de Aviatie Aurel Vlaicu
1980 – 1982 ZLIN 526, ZLIN 726, IS 28 M elev al Aeroclubului Clinceni si al Liceului de Aviatie Bucuresti ( adica zbor de la 16 ani iar anul acesta implinesc doar 30 de ani de activitate in aviatia romana )

ALTE ACTIVITATI
1999 - 2005 ; 2009 – lider de sindicat in sectiunea sindicala a detasamentului ATR.Am organizat singur toata campania de presa a pilotilor in greva din 2005, am gasit si indicat in scris toate falsurile si ilegalitatile facute de conducerile sindicale in detrimentul pilotilor Tarom,etc
1999-2003 membru al Clubului Roman de Presa

ACTIVITATI CHINOLOGICE

1990 – am fost ales presedinte al Clubului de ciobanesti romanesti si caucazieni din cadrul Asociatiei Chinologice a Municipiului Bucuresti – ACHMB, membra a Uniunii Asociatiilor Chinologice Independente din Romania - UACHIR
1991 – am inregistrat oficial la UACHIR Canisa de Romania ca si canisa de caini ciobanesti romanesti mioritici. Astazi Canisa de Romania este cea mai mare canisa de lume de ciobanesti mioritici avand peste 500 de produsi sau caini apartinandu-i.
1992 – am conceput, realizat si condus cea mai mare campanie de presa din istoria mass mediei din Romania avand un subiect necomercial si de interes national: campania de omologare internationala a ciobanestilor romanesti mioritic si carpatin. In cadrul acestei campanii am produs si realizat emisiuni radio – tv, am scris si acordat peste 1000 de interviuri in intreaga mass medie interna si internationala, am organizat conferinte de presa si spectacole si concursuri chinologice,etc
1993 – am conceput si pus in practica un program pilot denumit Cartea de Origine Romana sectiunea ciobanesti romanesti, program cu cuprindere nationala si internationala pentru identificarea si inregistrarea detinatorilor, crescatorilor si a cainilor ciobanesti romanesti din intreaga tara. Acest program avea rolul de a introduce rasele de caini ciobanesti romanesti in circuitul chinologic organizat prin refacerea si inregistrarea genealogiilor acestor caini, eliberarea de pedigree, inregsitrarile de afixe de crescator, dirijarea montelor, inregistrarea puilor,etc. In acest moment Cartea de Origine Romana sectiunea ciobanesti romanesti are inregistrate peste opt mii de exemplare de caini ciobanesti romanesti si se pregateste sa devina prima baza de date despre caini de rasa publica din lume
1994 – am prezentat oficial pentru prima oara in istoria chinologiei nationale si internationale la Chisinau un ciobanesc romanesc mioritic la un concurs international
1995 – am prezentat oficial pentru prima oara in istoria chinologiei nationale si internationale la Charleroi in Belgia un ciobanesc romanesc mioritic in cadrul Euro Dog Show – campionatul European organizat de catre Federatia Chinologica Internationala FCI
– am realizat si prezentat primul film documentar despre ciobanescul romanesc mioritic in cadrul televiziunii RTL la Bruxelles, film difuzat in intreaga retea interna si internationala a acestei televiziuni.
- am participat in calitate de invitat special impreuna cu cainele meu ciobanesc romanesc URSU – imagnea si etalonul acestei rase – la Bruxelles la manifestarile dedicate Zilei Nationale a Romaniei, actiune organizata in cadrul Primariei Bruxelles impreuna cu Ministerul Afacerilor Externe al Romaniei, Ministerul Apararii,etc
1995 – am avut primul interviu scris si publicat in toate ziarele de limba franceza din Belgia despre ciobanescul romanesc mioritic
- am avut prima emisiune dedicata animalelor de companie realizata de mine la Radio Total in Bucuresti
1996 - am conceput si pus in aplicare Experimentul Azuga, un program de repopulare a Vaii Prahovei cu caini ciobanesti romanesti mioritic si carpatin. Daca la momentul demararii programului in Azuga nu era nici un caine ciobanesc romanesc autentic si inregistrat chinologic ca atare in circa 5 ani in zona erau inregistrati si participau la expozitiile chinologice organizate in zona peste 120 de exemplare.
- am demarat impreuna cu alti chinologi campania de unificare a celor doua asociatii chinologice nationale si a chinologiei in general pentru a putea accelera procesul de omologare internationala a celor doua rase.
- am obtinut calificarea de candidat de arbitru chinolog si respectiv de arbitru chinolog pentru rasele mioritic si carpatin la UACHIR si ACHR - ulterior unificarii acestor doua asociatii
1997 - am pus bazele primului club national canin inregistrat juridic si fiscal destinat acestor rase nationale : CLUBUL NATIONAL AL CAINILOR CIOBANESTI ROMANESTI - CNCCR si am fost ales presedinte al acestuia din 13 decembrie 1997 si pana in prezent.
1998 – am conceput, condus si realizat primul Campionat National al Cainilor Ciobanesti Romanesti din istoria miscarii chinologice nationale a carui prima etapa s-a desfasurat in Bucuresti
- impreuna cu o echipa a Facultatii de Medicina Veterinara din Bucuresti condusa de academicianul profesor doctor Ioan Miclaus, compusa printre altii de catre profesorul dr. Andrei Tanase - sef al Catedrei de Chirurgie, profesorul dr. Alin Bartoiu - sef al catedrei de Reproductie Animala, etc am organizat si realizat masurarea a peste 400 de exemplare de caini ciobanesti romanesti provenind din intreaga tara si prezenti la acest eveniment
- impreuna cu aceeasi echipa a Facultatii de Medicina Veterinara din Bucuresti am realizat a doua restandardizare a raselor de mioritic si carpatin din istoria acestor rase si am inregistrat la Ministerul Agriculturii aceste standarde. Prima standardizare a fost facuta la Iasi de catre membrii Facultatii de Medicina Veterinara din Iasi si ai Ministerului Agriculturii in anul 1985 dar desi a fost publicat in Monitorul Oficial decizia ministrului agriculturii de inregistrare a acestor standarde dintr-o eroare textul lor nu a fost depus spre inregistrare odata cu cererea aferenta pierzandu-se astfel, cu efecte catastrofale pentru aceste rase, singurul document oficial legat de standardele lor pana in anul 1998.
- impreuna cu ziarul Ziua, Facultatea de Medicina Veterinara din Bucuresti, si Primaria Municipiului Bucuresti l-am adus la Bucuresti la Finala primului Campionat National pe seful Comisiei de Standarde al Federatiei Chinologice Internationale FCI , dr. Jean Maurice Paschoud – cel care respinsese prima documentatie trimisa acestei comisii din motive de incompetenta, greseli nepermise si amatorism. Impreuna cu acesta am intocmit si verificat intreaga documentatie necesara omologarii acestor rase.
- am realizat si lansat cu aceasta ocazie a finalei primului campionat national prima revista din lume dedicata ciobanestilor romanesti, revista MOLDA MAGAZIN numarul 1:Tiraj 10.000 de exemplare, format A3, full color.
- am introdus in Romania pentru prima oara cupele profesioniste acordate castigatorilor in locul paharelor de bere, a vazelor de sticla si a panglicilor folosite pana atunci.
- in urma acestor realizari mi-a fost incendiata casa de catre autori necunoscuti in ziua plecarii sefului Comisiei FCI, , dr. Jean Maurice Paschoud, cu scopul vadit de a se distruge documentele existente la arhiva si documentatia intocmita, ( Incendiul a fost prezentat si la televiziunile nationale, casa nu avea asigurare,eu lipseam de acasa,etc )
1999 – am realizat impreuna cu o echipa a Facultatii de Medicina Veterinara din Bucuresti program pilot de cursuri de instruire, pregatire si autorizare a unor candidate de arbitrii si arbitrii pentru rasele mioritic si carpatin.
- am organizat al doilea Campionat National cu 7 expozitii in tara si in Bucuresti
2000 – am conceput si propus spre aprobare ministrului agriculturii din acea vreme planul Autoritatii Nationale Canine din Romania. Propunerea a fost aprobata de acesta dar dupa circa 4 luni a fost respinsa de Guvernul Romaniei din motive politice legate de alegerile ce urmau sa se desfasoare in acea perioada.
- in baza calitatii de membru al acestei autoritati am organizat, condus si prezentat pentru prima oara in istoria chinologiei nationale si mondiale o delegatie formata din proprietari si crescatori de ciobanesti romanesti mioritici, arbitri si jurnalisti ai TVR la Campionatul Mondial de la Milano
- am realizat si lansat al doilea numar al revistei bilingve MOLDA MAGAZIN in acelasi format A3, tiraj de 10.000 de exemplare, full color. Acest numar a fost apreciat la WORLD DOG SHOW Milano 2000 ca fiind cel mai frumos produs de gen prezentat acolo.
- am oferit in mod public tenorului Luciano Pavarotti prezent special la Bucuresti cu ocazia concertului prilejuit de eclipsa un pui de ciobanesc romanesc mioritic. In cadrul aceleiasi campanii de popularizare a rasei prin intermediul diverselor persoane si personalitati artistice,politice, militare,etc am oferit mioritici dnilor Emil Constantinescu Presedinte al Romaniei, Adrian Nastase prim ministru al Romaniei, Sorin Ducaru ambasador in SUA, Misu Negritoiu, Florin Calinescu, prof Virgil Magureanu, Horia Brenciu,etc Astazi exista trimisi de mine personal mioritici in SUA, Franta, Germania, Italia, Spania, Austria, Coreea de Sud, Serbia, Bulgaria, Rusia, Ungaria,etc
- ca urmare acestor realizari la scurt timp de la intoarcerea de la Milano,cainele meu : mioriticul URSU portdrapelul rasei, a fost gasit mort in curtea casei mele iar din analiza cazului facuta de catre seful Catedrei de Anatomie si Patologie al Facultatii de Medicina Veterinara din Bucuresti rezulta ca a fost omorat prin folosirea de socuri electrice
- am organizat al treilea Campionat National cu 7 expozitii in tara si in Bucuresti
2001 – am conceput si realizat primul site despre aceste rase www.ciobanesti.ro
- pe baza rezultatelor obtinute cu experimentul pilot lansat in 1993 am conceput, realizat si publicat prima baza de date din lume de tip Carte de Origine pentru ciobanestii romanesti in format electronic. In aceasta Carte de Origine se gasesc astazi inregistrate peste opt mii de exemplare, cu genealogiile aferente, fotografii, palmarese si alte observatii de strict interes chinologic
2001-2005 – am realizat cate un campionat National si International pentru cainii ciobanesti romanesti in fiecare an, cu o medie de 7 expozitii anuale in Bucuresti si restul tarii si 160 de caini prezenti per expozitie
2006 – am realizat si introdus pentru prima oara in Romania uniforme pentru arbitrii chinologi
- am realizat un nou campionat International cu o 8 expozitii in tara si Bucuresti
- am realizat o emisiune saptamanala destinata cainilor la Antena 1 impreuna cu Horia Brenciu
2007 – am realizat si trimis in numele CLUBULUI NATIONAL AL CAINILOR CIOBANESTI ROMANESTI - CNCCR dosarul complet de omologare internationala a raselor mioritic si carpatin catre asociatia internationala UCI-AVDH. Acest dosar continea: dosarul tehnic, dosarul medical intocmit de o echipa a Facultatii de Medicina Veterinara din Bucuresti, dosarul foto, dosarul media, dosarul cu liniile de sange pe trei generatii cunoscute fara consangvinizare – 67 la mioritic si 19 la carpatin. La realizarea dosarului medical am colaborat direct cu sefii catedrelor de ginecologie-obstetrica si chirurgie la elaborarea celor trei lucrari stiintifice incluse in dosar.
- reprezentantul UCI-AVDH a inmanat CNCCR in cadrul unei conferinte de presa tinute la Brasov scrisoarea de aprobare a inregistrarii si recunoasterii internationale a acelor doua rase de caini ciobanesti romanesti mioritic si carpatin.
- constatand ca termenul acordat de catre cealalta asociatie internationala,Federatia Chinologica Internationala - FCI, legat de depunerea dosarelor de omologare de catre Asociatia Chinologica Romana se apropia de expirare, ca riscul pierderii acestei omologari la respectiva asociatie era real mai ales ca: dosarul fusese deja respins odata in anul 1995, ca nu existau decat situatii haotice si total neprofesioniste in cadrul activitatilor legate de aceste rase in cadrul ACHR membra a FCI, ca toata documentatia trimisa de ACHR catre FCI pentru omologare era inscrisa pe doar patru pagini format A4 si atat, am luat masura trimiterii si catre FCI a intregii documentatii realizate de catre CNCCR. Numai asa FCI a putut incepe omologarea internationala a mioriticului in cadrul ei.
- am realizat un nou campionat International cu 15 expozitii in tara si Bucuresti adevarat record in materie
- am realizat primul calendar pentru promovarea ciobanestilor romanesti in format A2, tiraj 10.000 de exemplare, full color
2008-2009 – am realizat doua campionate internationale cu o medie de 6 expozitii
- am realizat al doilea calendar de popularizare al raselor nationale in format A2, tiraj 10.000 de exemplare, full color
2010 pana in prezent: - am realizat anual campionatele internationale aferente fiecarui an competitional in parte
- am avut aparitii si prezentari ale raselor nationale la diverse televiziuni
- am creat un nou site al clubului cu peste 300 de fotografii si articole de presa http://clubulnationaldecainiciobanestiromanesti.sunphoto.ro/
- am continuat colaborarea cu Facultatea de Medicina Veterinara la Congresul de Oftalmologie Veterinara de la Bucuresti 2013
- am conceput, realizat si pus in circulatie noul model de pedigree
- am colaborat direct la realizarea primelor emisiuni filatelice cu caini ciobanesti romanesti mioritic si carpatin ca rase omologate international de catre Romfilatelia in anul 2013
- am inceput lucrul la "Monografia rasei ciobanesc romanesc mioritic" si respectiv la " "Monografia rasei ciobanesc romanesc carpatin" lucrari ce vor defini aceste doua rase in lumea chinologica mondiala
ABILITATI: Engleza - nivel 5 international
Franceza – mediu,
Chineza - mediu ( am studiat 7 ani in scoala generala si am fost singurul elev din Romania care a dat teza la aceasta limba,nu am fost trimis in China pentru continuarea studiilor liceale ca urmare a faptului ca in dosarul meu scria ca bunicul a fost ilegalist la Grivita Rosie in echipa lui Lucretiu Patrascanu, un unchi a fost legionar de "rit vechi" in echipa profesorului Jumanca, iar strabunicul meu a fost maresalul Averescu eroul de la Marasesti,Marasti si Oituz!)
Computer – Windows, Office, mediu
EDUCATIE:

1982-1985 Scoala Militara de Ofiteri de Aviatie Aurel Vlaicu Boboc Buzau
1978-1982 Liceul de Aviatie specialitatea mecanic motoare de avion, Bucuresti
1969-1978 Scoala Generala 128 clasa cu predare in limba chineza, Bucuresti


CURSURI

2009 Curs de instructori de zbor , Academia de Aviatie - Bucuresti
1992 Curs de politie sanitar veterinara, Inspectoratul Sanitar Veterinar de Stat - Bucuresti
1995 Curs de arbitru chinolog national UACHIR
1996 Curs de arbitru chinolog international Fcultatea de Medicina Veterinara - Bucuresti
EVENIMENTE SPECIALE:

1. 2009 – Am adus cu succes a avionul la sol dupa impactul cu o barza in cursa LROP/ LRIA,. In urma acestui incident avand aprobarea dlui Director de Zbor Dobrovolschi Emil. am decis sa execut zborul cu aeronava avariata catre LROP pentru a putea fi reparata mai rapid si in conditii tehnice cat mai bune dorind ca interesele Companiei Tarom sa fie cat mai putin afectate
2. 2006 - 2010 – Am executat zboruril si aterizari in conditii de siguranta cu defectiuni tehnice la trenul de aterizare ( tren blocat in pozitia escamotat, cauciuc spart ca urmare a blocarii sistemului de franare,etc ) sau la motoare si sistemele de navigatie ( am fost lovit de un fulger si am zburat ( 30 minute) si am aterizat in furtuna folosind doar standby instruments la Munchen,am avut 0,2 g in zona OTP in timpul apropierii initiale,etc,etc.)

SPRIJINUL DIRECT ADUS COMPANIEI TAROM

1. In anul 1995 in prezenta reprezentantului juridic al Companiei, dl Mircea Stangu, am obtinut, pe baza dovezilor aduse de mine, anularea tuturor acuzatiilor aduse echipajului avionului BAC 1-11 al Companiei Tarom de catre membrii comisiei de cercetare a accidentului produs la aterizarea pe aeroportul Arlanda. Cu aceasta ocazie am scris articolele de presa impreuna cu redactorii ziarelor respective pentrua putea fi corect transmisa opiniei publice situatia si cauza reala a accidentului respectiv.
2. In anul 1994 am organizat si condus o echipa a televiziunii PROTV care a realizat gratuit o emisiune dedicata in intregime Companiei Tarom in legatura cu zborul pe rutele deservite de avioanele ANTONOV AN-24. Precizez ca in acea perioada exista un competitor puternic pe piata locala in persoana Companiei DacAir si ca o serie de evenimente de zbor petrecute cu avioane ale Companiei Tarom creasera o imagine nefavorabila acesteia in mass media si in opinia publica interna.
3. In urma accidentului de la Balotesti cu aeronava Companiei Tarom au aparut in presa diverse stiri complet defavorabile si neadevarate care puneau compania, angajatii si personalul decedat in situatii nefavorabile si total false. Impreuna cu dl cdt Tanasoiu Sorel am reusit sa gasesc modalitatea optima de eliminare a acestor pseudo stiri si am gasit in afara companiei modalitati de ajutorare a copiilor si familiilor membrilor echipajului decedat in anumite limite manageriate de catre conducerea de atunci a sindicatului SPNT.
4. In anul 1998 am realizat o emisiune la aceeasi televiziune PROTV in care am prezentat si activitatea mea ca pilot al Companiei Tarom facand publicitate directa si gratuita acestei companii prin imagine, text si comentarii.
5. In 23 decembrie 2007 impreuna cu echipajul condus de mine si avand acordul expres al Pilotului Sef, dl Rusnac I., am realizat, executand in interesul Companiei Tarom, recordul de duty time al unui pilot al acesteia, zburand in aceeasi zi tronsoanele LRCL – EDDM - LRSB – EDDM – LRCL – LROP. Cu aceasta ocazie am adus Companiei Tarom o economie greu de calculat si astazi. (Am decolat la ora 09.00 LT si am aterizat la 01.30 LT ziua urmatoare!)
6. Am acceptat inca din anul 2004, la solicitarea expresa si scrisa din partea Companiei Tarom, depasirea timpilor de zbor reglementati, pentru a contribui in mod direct la redresarea financiara a companiei. Mai mult decat atat am identificat si aratat dlui Cdt Adj al Det. ATR Ghergan A, modalitati de evitare a depasirii acestor timpi cu respectarea prevederilor legale si interne concomitent cu sustinerea eforturilor Companiei..
7. Am sprijinit financiar direct si personal Compania Tarom prin: nesolicitarea platii retroactive a diurnelor de deplasare neacordate pentru perioada 2004 – 2007, acceptarea folosirii aceleiasi uniforme timp de sapte ani consecutivi desi compania era obligata sa acorde aceasta tinuta de protectie odata la doi ani, etc.
8. Am realizat economii de combustibil extrem de importante la fiecare zbor si se pare ca si aici detin recordul pentru o economie de 500 kg de petrol pe tronsonul LRSB – EDDM efectuat cu avionul ATR 72 – 500 si respectiv 990 de kg pe cursa LROP-LRCL-LOWW si retur cu avionul ATR 42-500. Toate aceste economii sunt specificate in mod clar pe fiecare FIC la cursele efectuate de mine si sunt in cuantum de 13 tone in 25 de curse efectuate in perioada ultimelor sase luni
9. Am identificat si propus rute de operare si mijloace de economisire si reducere a cheltuielilor Companiei Tarom direct dnei Director General Brutaru Ruxandra si dlui Director de Zbor Dobrovolschi Emil.


Ultima editare efectuata de catre Cezar Osiceanu in Dum Noi 17, 2013 1:08 pm, editata de 1 ori

Cezar Osiceanu

Mesaje : 9
Data de inscriere : 29/04/2010

Sus In jos

Re: Cine este Cezar Osiceanu ?

Mesaj  Cezar Osiceanu la data de Joi Apr 29, 2010 4:18 pm

Stimata redactie,
Ne vedem fortati sa constatam atat incalcarea legii cat si a normelor deontologice jurnalistice de catre angajatii anumitor ziare si alte publicatii.Astfel, in urma convocarilor repetate la Ministerul Agriculturii si Alimentatiei a tuturor asociatiilor chunologice cu caracter national,inregistrate in evidentele juridice, precum si a documentelor solicitate a fi prezentate de catre acestea,s-au putut constata urmatoarele:
1.Nu exista nici o asociatie numita "Asociatia Chinologica din Romania"(AChR) cu sediul juridic in strada Popa Tatu nr. 61,Bucurestisi al carei presedinte inregistrat sa fie domnul Petru Munteanu.Mai mult,stampila folosita de acesta a fost declarata nula.
2.Exista o asociatie denumita "Asociatia Chinologica din Romania"(AChR) cu sediul juridic in Calea Mosilor nr. 128,Bucuresti, al carei presedinte inregistrat este domnul Vasile Maier,hotararile instantei referitoare la acestea fiind definitive inca din inie 1999.
3.Ezista dovezi certeca au fost emise un numar imens de mare de pedigree false,gresite sau neinregistrate,sub sigla Federatiei Chinologice Internationale, fara autorizatia acesteia.
4.S-a constatat incalcarea regulilor si regulamentelor vamale cu privire la modulin care se face inregistrarea expertizelor vamale, incasarile taxelor de evaluare vamala,autorizarea expertilor vamali, folosirea documentelor fiscale cu regim specialde catre un grup de persoane conduse de domnul Petru Munteanu (nu poate fi folosit numele de asociatie,deoarece din punct de vedere juridic ea nu exista sub denumirea folosita de "Asociatia Chinologica din Romania"(AChR) popa Tatu).S-au constatat de asemenea grave incalcari ale normelor si legilor in vigoare cu privire la regimul incasarilor valutare pe teritoriul tarii noastre din partea acestui grup.
5.In conformitate cu Legea 21/1924 cu privire la organizatiile nonguvernamentale,Ministerul Agriculturii si Alimentatiei are dreptul de a aviza si controla functionarea acestora si poate solicita instantei desfiintarea celei la care se constata ca nu respecta legislatia in vigoare.Dorindu-se respectarea cadrului juridic existent, toate partile implicate au fost invitate de doua ori de catre ministrul agriculturii si alimentatiei sa-si prezinte documentatia juridica si chinotehnica.Cu toate ca au fost instiintati si au luat la cunostinta,reprezentamtii din Popa Tatu nr. 61 nu s-au prezentat la prima intalnire,iar la a doua au prezentat un dosar ce cuprinde note de corespondenta, copii dupa articole din reviste de specialitate referitoare la bolile si parazitii cainilor,reclame la canise si cabinete medicale veterinare, fragmente din povesti cu caini etc., dar nici o hotarare judecatoreasca in masyra sa ateste autorizarea de functionare sub numele de "Asociatia Chinologica din Romania (AChR) nominalizata prin persoana domnului Petru Munteanu.Mai mult au facut dovada incalcarii hotararilor definitive ale instantelor de judecata romane prin continuarea efectuarii de plati la FCI si organizarea de concursuri si expozitii sub egida acestei organizatii.
6.Crearea tuturor premizelor pentru izbucnirea unui conflict de reprezentativitate in cadrul FCI-ului care ar putea determina excluderea Romaniei din aceasta organizatie.Situatia a fost creata prin diverse mijloace de catre persoane iresponsabile conduse de domnul Petru Munteanu si a fost manifestata prin nerespectarea hotararilir instantei de judecata romane, care le-au fost aduse la cunostiinta conducerii FCI, in forma tradusa si si autentificata.Primirea acestor documente a fost confirmata de directorul executiv al FCI, domnul Yves De Clercq, in cadrul interviului televizat prezentat de TVR 2 in emisiunea "Arca lui Noe",duminca 2 iulie 2000.
7.Dopa cum stipuleaza toate conventiile diplomatice, reorezentarea unei tari la nivel international este asigurata de un organism sau o institutie si nu o persoana sau grupare oarecare.Aceasta reprezentare se poate face fie direct prin acordul organismelor guvernamentale de resort, fie prin delegarea unei organizatii de profil.Astfel si AChR cu sediul in Calea Mosilor a primit din partea MAA, cu ani in urma, dreptul de reprezentare unica la FCI.Constatandu-se insa aceste grave situatii de fapt,MAA a luat decizia normala si legala de a crea un organism unic de reprezentare a tarii la FCI si anume Autoritatea Nationala Canina,iar pe baza consultarilor au fost nominalizati specialisti din toate partile implicate, al caror criteriu de selectie a fost doar cel al competentei.
8.In problema importului necontrolat de caini s-au constatat:
a.efectuarea de operatiuni de "spalari" de pedigree,pe teritoriul tarii;
b.incalcarea normelor sanitar veterinare in vigoare,fapt ce a facut posibila aparitia unor boli precum
bruceloza,cu posibile efecte foarte grave la nivelul intregii populatii canine
9.S-au incalcat de asemenea prevederile Ordinului MAA nr. 103/1998 cu privire la autorizarea caniselor si neplata taxelor catre stat.
10.In cea ce priveste sitruatia omologarii internationale a raselor autohtone, in urma analizelor efectuate pe baza documentatiilor depuse si a raspunsurilor directe a celor convocati, s- au constatat urmatoarele :
a. gruparea condusa de domnul Petru Munteanu nu a respectat prevederile deciziei nr. 17176/1998 a MAA
cu privire la ciobanescul romanesc si activitatea de omologare a lor acordata Clubului National de Caini
Ciobanesti Romanesti ( CNCCR ) in anul 1998, tot pe baza analizelor situatiei acestora la acea data,fapt
ce a starnit confuzie si haos, intr-o prima faza,printre detinatorii si crescatorii de astfel de caini, mai ales
prin "fabricarea" si publicarea unui standard de rasa total aberant,(ciobanescul mioritic nu ar trebui sa
aiba par,toate tipurile de par fiind considerate defecte eliminatorii ) ;
b. singura documentatie corect intocmita si verificata impreuna cu presedintele in exercitiu la acea data
(decembrie 1998) a Comisiei de Standarde a FCI, dr. J.M. Paschoud, invitat de domnul ministru Ioan
Avram Muresean special cu acest scop la Bucuresti, a fost cea prezentata de CNCCR..Tinand cont de
solicitarea CNCCR si de situatia ramanerii in urma a rasei ciobanesc carpatin, domnul ministru a luat
decizia infiintarii unei comisii nationale pentru aceasta rasa cu membri din toate zonele de crestere a
acestor caini.
Avand in vederecele prezentate,s-a decis infiintarea Autoritatii Nationale Canine din Romania (ANCR), cum atributii clar stipulate, care in nici un caz nu "nationalizeaza" cainii, asa cum initial persoane fara discernamant au emis opinii, ci creaza cadrul legal coerent, ca peste tot in lume, pentru desfasurarea tuturor activitatilor chinologice.
Ca urmare a implicarii personale a ministrului agriculturii in vederea unificarii miscarii chinologice si asigurarea transparentei desfasurarii activitatii acesteia,ANCR a putut prezenta in premiera absoluta ciobanestii mioritici la Campionatul Mondial de le Milano,in ringul de onoare,in aceeasi zi, 24 iunie2000,in care au fost prezenti 6000 de caini si peste un milion de spectatori.
Imnul national al Romaniei s-a facut auzit in incinta imensei sali de desfasurare a mondialelor canine datorita faptului ca Romania a fost reprezentata oficial de un organism aflat sub tutela Ministerului Agriculturii si Alimentatei, respectiv a Guvernului, si nu de o grupare inexistenta juridic.Acest lucru a fost clar exprimat de directorii executivi ai FCI si ENCI(Italia) care au subliniat atat acordul lor pentru includerea ANCR in FCI cat si pentru prezentarea ciobanescului romanesc mioritic la aceasta expozitie.
Referitor la faptul exprimat in presa ca MAA si Ambasada Italiei nu a acordat sprijinul pentru obtinerea vizelor si celorlalti participanti inscrisi la mondiale, tinem sa subliniem ca nimeni in afara membrilor CNCCR nu ne-au solicitat in acest sens iar in plus multumim inca o data pentru sprijinul personal acordat delegatiei romane de catre Consulul general al Italiei la Bucuresti.

Ramane evidenta pozitia personala a arbitrului maghiar prezent in ringul mondialelor de la Milano si exprimata Televiziunii Romane , care este total impotriva omologarii ciobanestilor romanesti , pozitie pe care nu o comentam .





Cu toate ca au fost trimise si la redactiile ziarelor comunicatele de presa ale MAA si ale Asociatiei Chinologice din Romania (AChR) - Calea Mosilor, legal constituita , unele dintre publicatii au preferat sa incalce atat legile in vigoare cu privire la verificarea autenticitatii surselor de informare, cat si regulile deontologice, ce obliga a se contacta biroul de presa al MAA inainte de publicare .



Consilier al ministrului


Enea Ioan Truta

Cezar Osiceanu

Mesaje : 9
Data de inscriere : 29/04/2010

Sus In jos

Canisa de Romania = ciobanesc romanesc mioritic

Mesaj  razvan la data de Joi Mai 27, 2010 9:43 pm


razvan
puppy
puppy

Mesaje : 326
Data de inscriere : 06/05/2010

Sus In jos

Re: Cine este Cezar Osiceanu ?

Mesaj  razvan la data de Joi Iul 01, 2010 11:34 pm


Ethnic dogfight grips Romania Tweet this
By Kate Connolly in Bucharest The Guardian, Thursday 15 April 1999 02.06 BST
Article historyRomania's long-haired sheepdog, the mioritic, a fashion accessory for Bucharest's nouveau rche, is at the centre of a nationalistic fight that has pitted the country's majority against its ethnic Hungarian minority.
The breed - closely related to the Carpathian sheepdog - is said to date back more than 1,000 years and has the strength to kill a mountain bear.

Even Dan Ceausescu, nephew of the late dictator Nicolae Ceausescu, has a mioritic, Terror, aged seven, which, he says, 'often understands me better than my own wife'.

The National Club of Romanian Sheepdogs, based in Bucharest, believes that through the dog it can win a place on the International Board of Breeders, but claims its attempts to gain pedigree status for the breed from the International Canine Federation in Brussels have been undermined by factions lobbying for Hungarian rights, particularly in Transylvania.

The club complains that Hungary has five internationally recognised breeds.

'It's a fight for a dog which exactly reflects the plight of the Romanian people,' the club's president, Cezar Osiceanu, said. 'We haven't been accepted in Nato or the European Union, the Romanian cow is not recognised abroad.'

The focus of the club's anger has been Atilla Keleman, a Romanian MP who is an ethnic Hungarian and president of the judging committee of the Romanian Kennel Club.

He insists that he has tried to get recognition for the dog and that it is now close - but says a little more scientific work must be done before pedigree status can be awarded.

He accuses Mr Osiceanu of making matters worse by forming an exclusive dog club whose members include the president's son.

'Mr Osiceanu thinks that such work can be replaced by nationalistic elan,' he said. 'His attitude is likely to put us back 10 years.'

razvan
puppy
puppy

Mesaje : 326
Data de inscriere : 06/05/2010

Sus In jos

Re: Cine este Cezar Osiceanu ?

Mesaj  razvan la data de Joi Iul 01, 2010 11:35 pm


razvan
puppy
puppy

Mesaje : 326
Data de inscriere : 06/05/2010

Sus In jos

http://www.curierulnational.ro/Eveniment/2004-04-06/Pilotii+de+la+TAROM+au+renuntat+la+protest+si+si-au+reluat+activitatea

Mesaj  razvan la data de Joi Iul 01, 2010 11:42 pm

Dupa interventia ministrului Miron Mitrea

Pilotii de la TAROM au renuntat la protest si si-au reluat activitatea
Eveniment - GEORGE LACATUS
(citeste alte articole de acelasi autor »)
Protestul pilotilor de la TAROM a luat sfarsit ieri dupa-amiaza. Cei 218 protestatari si-au reluat, aseara, activitatea, dupa ce ministrul transporturilor, Miron Mitrea, le-a promis ca le va introduce diurnele in salariul brut si ca le va fi recunoscut oficial statutul special. „Dupa o discutie cu ministrul Mitrea, s-a luat decizia ca in sapte zile reprezentantii ministerului transporturilor sa elaboreze un program, cu termene clare, ce va viza implementarea planului de restructurare al Lufthansa Consulting, ce trebuia aplicat de la 1 ianuarie 2003 si finalizat la 31 decembrie 2003. Totodata, vom avea statut aparte fata de ceilalti membri ai personalului aeronavigant, stewarzi si mecanici“, a precizat Cezar Osiceanu, vicepresedintele Sindicatului Pilotilor de Linie din Romania (SPLR). Sindicalistii au afirmat ca, incepand de aseara, traficul aerian a reintrat in normal.

Pana ieri, la orele 16.00, situatia era incerta

Pana ieri, la orele 16.00, situatia la TAROM era incerta. Sindicalistii se intalnisera dimineata cu administratia companiei si nu reusisera sa ajunga la nici o intelegere, deoarece conducerea TAROM nu venise cu nici o solutie de aplanare a conflictului. La 12.30, SPLR a organizat o conferinta de presa in care a criticat managementul defectuos al TAROM. „In 14 ani, compania a avut nu mai putin de 12 directori generali, fiecare cu o echipa manageriala diferita. Lipsa de coerenta din politica de conducere a TAROM pe parcursul acestei perioade s-a tradus printr-o situatie economica dificila. Sindicatul e dispus sa medieze conflictul pe calea dialogului. Vrem ceva clar, cu termene de aplicare. Din discutiile de astazi am realizat ca exista puncte de vedere diferite intre reprezentantii Ministerului Transporturilor si administratia TAROM. Deocamdata, nu stim cand se va relua activitatea“, declara, la pranz, Sandu Panaite, presedintele SPLR. Dupa doar cateva ore, sindicalistii au fost chemati la o sedinta urgenta, la care au participat reprezentantii administratiei TAROM, sindicalisti si Miron Mitrea. In doar cateva zeci de minute, ministrul transporturilor a rezolvat situatia.

Suparati ca femeia de serviciu le-a negociat contractul de munca

Pilotii TAROM au suspendat, duminica, toate zborurile interne si externe, invocand motive medicale. Liderii sindicali au precizat, ieri, ca protestul pilotilor nu este o greva, ci „o manifestare spontana, neplanificata si neorganizata“. Sandu Panaite a spus, ieri, ca in statutul pilotilor exista clauze care le ofera posibilitatea sa refuze sa decoleze, daca personalul navigant considera ca nu poate sa-si desfasoare activitatea in conditii normale. Duminica, pilotii, in majoritate, au declarat ca sunt stresati si ca au gripa. Ei au fost ieri dimineata la un control medical, pentru a li se verifica starea sanatatii. Din cele declarate, ieri, de liderul sindical, a reiesit ca starea de sanatate a pilotilor s-a inrautatit dupa ce administratia TAROM a incheiat Contractul Colectiv de Munca (CCM) cu toate celelalte sindicate din cadrul companiei, mai putin SPLR. Contractul a fost semnat pe 24 martie, la doar cinci zile dupa ce guvernul a modificat legea contractelor colective de munca, in sensul ca administratia poate semna CCM chiar si numai cu reprezentantii unei treimi din randul salariatilor. „Nu mi se pare corect ca femeia de serviciu sa negocieze in locul nostru, doar pentru ca este angajata companiei. Vrem statut special, prin care sa ne deosebim de celelalte ramuri din cadrul TAROM. Prin acest contract, statutul profesional al pilotilor de linie, personal de baza prin definitie al unei companii aeriene, este degradat“, a solicitat Sandu Panaite.

Protestatarii neaga ca ar avea salariu de 90 de milioane de lei

Principala revendicare a pilotilor a constituit-o introducerea diurnelor in salariul brut. Sindicalistii spun ca o mare parte din veniturile lor sunt reprezentate de diurne, care se acorda doar atunci cand au zboruri. „Daca nu putem zbura din cauza conditiilor meteorologice, atunci noi nu ne incasam diurna. Vrem ca aceasta sa fie inclusa in salariu si sa nu fie conditionata de zboruri. Precizam ca nu avem salarii de 90 de milioane de lei, asa cum a spus administratia TAROM. Un pilot comandant are un salariu net de 17 milioane de lei, la care se adauga orele de zbor si diurna, iar un copilot, 14 milioane de lei net“, a afirmat Sandu Panaite. Ei mai cer de la conducerea companiei un plan de management, care sa contina alinierile salariale ale pilotilor romani, la cele ale pilotilor europeni. Cele mai mici salarii din Europa le au pilotii din Croatia, 2.800 de euro, plus diurna - 300-500 de euro.



razvan
puppy
puppy

Mesaje : 326
Data de inscriere : 06/05/2010

Sus In jos

Re: Cine este Cezar Osiceanu ?

Mesaj  razvan la data de Joi Iul 01, 2010 11:45 pm

Ora 12:40: Cursa Tarom 703, de la Bucuresti la Iasi se pregatea sa aterizeze pe aeroportul international din Iasi.

La bord se aflau fotbalistii echipei Dinamo si cei din staff-ul tehnic. Inainte ca avionul sa atinga pista, in turnul de control se aude un mesaj de alerta din partea capitanului.

Pilotul anunta ca trei berze au aparut in calea aparatului.

"Au fost evitate doua, a fost acrosata cu partea frontala una dintre ele. Procedandu-se dupa manualele companiei producatoare franceze si ale companiei Tarom, nu s-au declansat procedurile de urgenta, nestiind natura si marimea avariilor. S-a anuntat turnul de control si s-a procedat la aterizare", a declarat comandantul de zbor Cezar Osiceanu.

Dinamovistii au vazut stele verzi abia dupa ce au pus picioarele pe pamant. Abia cand au realizat cum arata botul avionului, au inteles ca din cauza zburatoarelor au fost intr-un mare pericol.

Incidentul a avut loc la 600 de metri altitudine. Daca nu era vreme buna, ar fi fost mult mai complicat. Aparatul radar a fost distrus de biata barza.

Imediat dupa incident, avionul, care trebuia sa se intoarca dupa jumatate de ora catre Bucuresti, a fost retras de pe pista pentru reparatii. 36 de oameni asteptau sa plece cu acea aeronava, insa au mai asteptat trei ore, pana cand o alta a fost adusa.

Avionul avariat a fost inchis intr-un hangar si verificat de inspectori.

Intre timp, jucatorii si staff-ul tehnic al echipei Dinamo au mers direct la hotel, unde au incercat sa uite acest incident. Patru ore mai tarziu si-au luat inima in dinti si au plecat spre stadion, unde aveau programat un antrenament. Erau insa inca vizibil marcati.

Cat despre pericolul din aer, se pare ca si pilotul le-a purtat noroc cainilor rosii. Comandantul aeronavei spune ca a mai avut astfel de incidente, insa de fiecare data a iesit cu bine.
http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/avionul-care-transporta-lotul-echipei-dinamo-avariat-in-zbor.html

razvan
puppy
puppy

Mesaje : 326
Data de inscriere : 06/05/2010

Sus In jos

Re: Cine este Cezar Osiceanu ?

Mesaj  razvan la data de Joi Iul 01, 2010 11:50 pm

Cezar Osiceanu are 43 de ani și pilotează avioane de la 16 ani. El povestește pentru "Adevărul" care sunt provocările vieții la manșă și cum dă dependență un astfel de job Reflexe

Cezar Osiceanu are 43 de ani și pilotează avioane de la 16 ani. El povestește pentru "Adevărul" care sunt provocările vieții la manșă și cum dă dependență un astfel de job

Reflexe bune, psihic puternic și capacitatea de a lua rapid decizii corecte. Sunt câteva dintre calitățile unui pilot de aeronavă. Dragostea pentru aparatele de zbor e moștenire de familie. Cel mai dificil moment al carierei sale a fost aterizarea pe timp de furtună cu avionul rămas în stare de imponderabilitate la 1.500 de metri de sol.

Pasiunea de a fi pilot se transmite din tată-n fiu, meseria fiind considerată una de familie. "90% din cei ce zboară provin din familii de aviatori", afirmă comandantul Cezar Osiceanu. Chiar dacă acolo, sus, "orice greșeală e scrisă cu sânge", pilotul nu și-ar schimba meseria pentru nimic în lume.

Furtunile fac plinul de adrenalină

"Cel mai tare piloții ne temem de ratări. De exemplu, atunci când nu reușești să aterizezi din prima și trebuie să reiei manevrele. Ratarea scade cu 30% capacitatea de decizie a pilotului. În meseria asta nu ai voie să faci mai mult de două astfel de ratări. Altfel, îți pui întrebarea dacă mai are rost să continui sau nu", explică el.
Când vremea este bună, piloții au o viață ușoară. "Avionul merge singur, noi stăm de vorbă", glumește comandantul.

Totul devine palpitant când se strică vremea. "Intensitatea vitezei crește și scade necontrolat din cauza vântului. Atunci îți încordezi mâinile pe manșe și nu te mai interesează decât să aduci avionul jos", povestește el.

Fiecare furtună e unică în felul ei, iar aici flerul și experiența pilotului își spun cuvântul. "Teoretic, pe vreme de furtună se pot ocoli norii cu ajutorul radarelor, dar se întâmplă ca acestea să nu mai funcționeze tocmai din cauza condițiilor meteo. Nu e indicat nici să faci viraj, pentru că atunci te dai peste cap", spune pilotul. În vârstă de 43 de ani, Cezar Osiceanu pilotează avioane de la vârsta de 16 ani.

Este absolvent al Academiei de Aviație. Unul dintre cele mai dificile momente din cariera sa a fost o aterizare pe furtună, când la 1.500 de metri de sol avionul a rămas în stare de imponderabilitate. "Apa din ceainic a sărit, geanta a sărit și ea și s-a lovit de pereții cabinei.

Avionul nu poate fi pilotat decât cu mâna și busola în asemenea momente", a explicat el. Aceeași metodă a folosit-o și după ce avionul a fost lovit altă dată de un fulger: "Când te lovește fulgerul, te simți ca la discotecă, totul cântă în jur. Am rămas atunci fără aparatura de la bord, adică fără pilot automat, fără sistem de radionavigație etc., iar aeroportul era închis", povestește el cu umor.

5.500 de euro pe lună câștigă un pilot de aviație
http://www.infoportal.ro/presa~info-397913.html

razvan
puppy
puppy

Mesaje : 326
Data de inscriere : 06/05/2010

Sus In jos

emisiunea Clubul Animalelor la OTV

Mesaj  razvan la data de Sam Aug 07, 2010 6:24 pm

Clubul Animalelor la OTV
by mihaelac » Saturday, 7 Aug 2010, 18:10

Am vazut ca de curand postul de televiziune OTV a lansata sambata dimineata o noua emisiune dedicata animalelor.
Este o initiativa binevenita pentru ca actualmente nu mai sunt decat cateva emisuni rare si firave dedicate acestor prieteni ai nostri.
Sincer sper sa traiasca cat mai mult aceasta emisune si sa putem invata cate ceva de acolo, sa aflam cat mai multe informatii utile, sa poata educa pe cat mai multi proprietari sau iubitori de animale.
Succes la inceput de drum!
Mihaela C.
P.S. Am inteles ca se vor pune pe youtube parti din aceasta emisune ceea ce sper ca va folosi pentru a vedea reluarile ei atunci cand nu suntem acasa
Bravo pentru idee! Am vazut deja un caine produs de dl Osiceanu in CNCCR la prima emisiune si ne-am bucurat cu totii de vederea acelui mioritic superb, campion si la ACHR si la CNCCR!

razvan
puppy
puppy

Mesaje : 326
Data de inscriere : 06/05/2010

Sus In jos

Canisa de Romania = ciobanesc romanesc mioritic

Mesaj  razvan la data de Mier Aug 11, 2010 11:49 pm

razvan a scris:

razvan
puppy
puppy

Mesaje : 326
Data de inscriere : 06/05/2010

Sus In jos

Ilisesti 2010

Mesaj  razvan la data de Vin Oct 01, 2010 8:53 am

Am gasit si primele poze de la concurs.SUPERBI CAINI si EXCELENTA ORGANIZARE!
http://bumbacghe.sunphoto.ro/Expo_Ilisesti_25_sept_2010
Stirile PROTV de duminica :
http://stirileprotv.ro/video/86-de-ciob ... a/60447555

razvan
puppy
puppy

Mesaje : 326
Data de inscriere : 06/05/2010

Sus In jos

Re: Cine este Cezar Osiceanu ?

Mesaj  razvan la data de Vin Oct 15, 2010 7:04 pm


razvan
puppy
puppy

Mesaje : 326
Data de inscriere : 06/05/2010

Sus In jos

Re: Cine este Cezar Osiceanu ?

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum